sobota, 10 stycznia 2015

Informacje na temat wznowienia mojego bloga

Hej Kochani!

Chciałabym wam tylko przekazać kilka informacji, które może trochę się przydadzą. 

Po pierwsze rozdziały będą pojawiać się raz w miesiącu, jak na razie. Będą dłuższe niż poprzednia. Nie mam aż tyle czasu by pisać co tydzień lub dwa tygodnie. A raz w miesiącu na pewno mi się uda. 
Następny rozdział pojawi się 17 stycznia, a jeszcze następny 14 lutego. Rozdziały po prostu będą się pojawiać tak około, w połowie miesiąca.

Po drugie jeśli czytasz mojego bloga to zostaw jakiś ślad po sobie, najlepiej komentarz, w którym nawet wypiszesz mi same popełniane błędy. Dzięki temu będę wiedzieć co poprawić. Uwierzcie, że gdy ma się kilka komentarzy, a nie tylko 2 lub 3, od razu chce się pisać. 

Po trzecie dziękuję osobą, które wróciły do mnie od razu, gdy zobaczyły nowy post. Jestem wam wdzięczna i bardzo zaskoczona, że pamiętaliście o mnie.

Po czwarte mam zamiar zmienić szablon, ale nie mogę znaleźć ciekawych blogów, na którym je robią. Może wy mi jakąś polecicie lub sami macie chęć na zrobienie mi szablonu? 

Po piąte mam nadzieje, że będzie was coraz więcej! I na prawdę czekam na wasze komentarze oraz opinie, wiem że jeszcze poczekam trochę zanim jakoś mój blog wróci do normy, jak kiedyś. Ale chce wam po prostu powiedzieć, że to bardzo motywuje.

Dziękuję wam za uwagę. Pozdrawiam Viki :)

8 komentarzy:

  1. Hej hej to ja :) Ciesze się że za niedługo będzie rozdział, bo ciekawi mnie co będzie dalej :) Jako autorka swojego bloga wiem ze komentarze są bardzo cenne dla autora opowieści :) Co do szablonów tu mam takie dwa linki : http://szablonownica-galeria.blogspot.com/search/label/Anime i http://land-of-grafic.blogspot.com/ :) Co do powrotu to wiesz że z tego powodu bardzo się cieszę, a komentarze będą się pojawiać nie martw się ode mnie zawsze będą :D Pozdrawiam i czekam na następną notkę :) Miyumi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa oraz za linki do blogów. Sprawdzę i możliwe że z nich skorzystam. :)

      Usuń
  2. W końcu jestem i zaraz się biorę za bloga rozdział ^^
    Ambitna jesteś, ja nie wiem kiedy wstawię na swój XD
    oczywiście też będę czytać i komentować <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że będą pojawiać się rozdziały... na pewno będę tu zaglądał i komentował. Oczywiście czekam na rozdział.

    Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saba! Jak ja się cieszę, że będziesz ze mną. :D

      Usuń
  4. Dlaczego nie pojawił się rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, spokojnie. W tym tygodniu miałam strasznie dużo nauki i właśnie go kończę. Pojawi się gdzieś za godzinkę. Tak wiem, to już będzie niedziela, ale zawsze blisko wyznaczonego terminu. :)

      Usuń